thisisiit

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Löfgren - 29 december 2010 20:14

Cha Cha bloggen, it Amanda Fucking Löfgren här !   

Idag så har de la inte hänt så mycket... Jag vaknade vid 7 tiden :o

Så ja startade min älskade dator, kollade på en film.

Sen så tog ja ett bad/dusch (gött som fan) !

Sen vi 4-5 tiden så komma Martina Bäst Karlsson till mej för jag skulle hjälpa henne med att platta hennes hår, så gjorde jag det då. Och så satt vi vid min dator en stund, kollade på någon blogg !

Sen så packade ja ner min dator och sladdar till datorn och min hårddisk och sådant små skit ! Så körde Pappa mej till min Älskling (pontus), så direkt när jag kom till Pontus så skulle vi åka till knalle för dom skulle lämna tillbaka nåt och köpa Pepsi Max å lite små skit. Och efter det så åt vi DONKEN   ! :D

Så nu kom vi typ hem precis, och  nu sitter jag vid min dator och snackar med folk, och min älskade ska duscha. Sen blir de la lite mys och nån film eller nåt !


Så kram och puss på er :D <3

och ni får sova så gött :D   

Av Amanda Löfgren - 27 december 2010 05:30

Hej bloggen !   

Klockan är 05:29 och jag kan inte sova, eller jo jag har la sovit nån timma eller två. Men så kunde jag inte somna om så jag startade datorn och tänkte skriva mitt första inlägg på min blogg.   

Så nu sitter jag och kollar på en film, flicka 2 <3

Sjukt bra, om man gillar häst filmer då som jag gör då !   

16-åriga Katy McLaughlin drömmar att uppfylla hennes familj arv genom att arbeta hennes fatherâs ranch i dagens Wyoming. Men Katys far vill ha mer för henne och insisterade på att Katy gå på college. Katy hittar en vild mustang, som hon namn Flicka, och syftar till att göra henne till en ridhäst. Men Flicka och Katy är mer lika än hon kunnat föreställa sig. Som Katy har Flicka ett förakt för myndigheten och handlar inte om att ge upp sin frihet utan kamp....

    

Ni borde se den !!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards