thisisiit

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Löfgren - 31 augusti 2011 10:29

Hejsan!   



Bryson Gilreath & Liz Lee
 
  
Mina älskingar !
_________________________________________
Idag så ska jag träffa Moa strömbäck, va länge sedan vi umgicks! :''(
Men så ska vi kanske dra till 4h lite senare :)
spela sims 3 iaf tror jag! :)
-
Skriver senare idag, om hur dagen blev!!
/kram
Av Amanda Löfgren - 29 augusti 2011 23:00

Hejsan!  


Då har man en helt planerad vecka  

Idag:  först göteborg, sen UMO och drog sen till faster och färgade mitt hår :) SÅÅÅÅ NÖJD!!!!  

Tisdag: Vara med Tina och kanske Moa :)

Onsdag: Vara med Moa :) <3 Spela sims 3 och kanske fota på 4h :)

Torsdag: Umgås med Jacob, som jag inte har gjort på år ocg dagar! :)

Fredag: ledig!!!!!

Lördag: Häst-fest!

Söndag: Fixa ljud i volvoN, med pappa och Pontus. :) Och kanske senare åka till Victor :)

As nice vecka!!

 

Mark.   


/ Kram

Av Amanda Löfgren - 27 augusti 2011 23:17

Hejsan!  


Idag ska jag skriva om en sjukt underbar person, som jag har kännt i minst 7 år typ.  Hon är sjukt söt, på alla sätt man kan komma på. När man är med henne, så finns nog inte en minut man inte skrattar. Man snackar massor, och massor asså.

Hon är jätte lätt att snacka med, hon lyssnar och såklart lyssnar jag tillbaka och de vet hon. Du är så grymt söt, när du skäms över en sak du ska säga eller vad som!!!
She changed my life, she's an angel!

Våra stunder? hmm, ingen slår dom. Alltså lovar dig, dom stunderna vi skratta så vi gråter, vi snackar en hel natt och olika saker.

Hur skulle mitt liv sett ut utan denna tjejen?

Vem skulle ja snacka med när jag behövde någon?
Allt skulle vart så tomt utan dig, och jag älskar dig för den du är!!!! :))

Kan säga så här, du är underbar när du skrattar och ler. Du är de bästa, och allt du ger. Kramar, kärlek, skratt och underbara stunder! :))

Du är som en syster till mig jag aldrig fick, men du står mig så jävla nära. Du är alltid välkommen till mig, jag släpper ALLTID in dig oavsett vad..
Bästa med dig är, ALLT!!  

   

 Moa Strömbäck, Bäst underbarast och min vän!!

Älskar dig oavsett vad du heter, ålder, vart du bor, hur du klär dig, hur du pratar!! :) Du är en del av mitt hjärta, och du är värt 1000 guld!!


Av Amanda Löfgren - 11 augusti 2011 00:15

God kväll, bloggen!  

Idag, så vaknade man vid 10:00 typ, så gjorde jag mig i ordning. Jag gick då dock upp sen så ringde Victor mig, och såg till att jag hade vaknat. Jag hade frågat honom om han kunde ringt och väckt mig vid 10:00 tiden, så jag skulle komma upp. Men såklart, så hade jag glömt att sätta på mitt ljud på mobilen.   

Men jag kom upp iaf, så tog ja på mig mina tajta gråa jeans och min röd vit rutiga linne :] Och sen så började jag göra i ordning mitt hår, gjorde en fin rocka billy frill :] Och massooor asså massor med hårspray!! :] Sen lite fontation och rött läppstift :] Sen så drog jag och pappa till bilen, och brumade till Kicki :] Så fick vi äta lite " frukost " macka, med ost och paprika och kaffe till det :] Kan ju inte bli så mycket bättre.

Sen så gräjjade pappa och Kicki med hennes dator, och jag gosa/leke med Wille och Clinton :] Två hundar, yorkshireterrier!

och sen så åkte vi la hem, runt 13:30 för Kicki skulle vara någon stans hos någon eller nåt! :]

Och sen när jag kom hem, så började jag städa i mitt rum! :]

och sen så kom jag på då att jag måste fixa Tinas mobil, så började med det.
Och det tog minst 2,5 timma att både skriva ner mina mobil nr, och föra över allt på mobilen till datorn :]

Och sen så träffade jag Tina, för hon skulle ha mobilen. Så skulle hon först till stan, och jag skulle hjälpa hemme med att platta hennes hår. Men så skulle hon inte ner till stan, så vi sågs ändå! :] vi har inte träffas på minst 1,5 månad sedan.

Men jag valde de, ville la ta en paus. :] Så var vi hos mig en stund, sen gick vi till henne :] Och jag kom typ hem vid 23:20 kanske, och de va mysigt :]

Så nu sitter jag vid datorn, tog nyss ett nytt kort på mig. Med webbcamen, lägger ut de här :

 

  . Amanda . Fucking . Snyggast . Löfgren .  

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards