thisisiit

Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda Löfgren - 25 maj 2011 18:51

Hej, bloggen!

Jag har då dock funderat ganska mycket och det är nog därför jag inte har skrivit i bloggen på ett bra tag eller på minst 2 veckor. För har haft "igen" massor med saker att tänka på. Har tänkt en massor på Mormor denna sista tiden. Jag har ganska svårt att sova, gråter ganska lätt på kvällen. Men jag vet ändå att hon mår bättre nu, så varför oroar jag mig så mycket? Kan jag inte bara försöka glömma de eller släppa de lite så jag slipper må så dåligt av de?

Men hon har tydligen fastnat så djupt innom mig, så tror de kommer ta tid!

Menmen, så har jag tänkt mera på hur jag är och hur jag tycker/känner.

Har fortfarande inte tyckte om mig och hur jag är, men varför inte?

För jag är ju den jag är, och jag borde inte ändra på mig. 

Och så tror man, om en vän inte gillar en " liten " sak med hur du är. Så måste du ändra på den saken annars kommer inte de funka för den vännen. Och vänner ska inte vara så, som ska älska sina vänner för hur dom är, och hur dom tycker man ska vara. För om man går efter vad din tycker och känner, så tycker jag då att dom vet hur de är lätt att knäcka eller trycka ner en. För då vet man hur personen är.

-

Och jag har fortfarande ett problem med min " sexuellitet ".
Jag är faktiskt mera dragen emot tjejernas håll, men ändå vill jag vara tillsammans med en kille. För jag har sagt att jag är ju " Bisexuell " och har lite svårt för vara den jag är. Men jag skulle hellre " GÅ " ner på en tjej eller på en kille. Varför vet jag inte, eller jo kanske. Det är för att hos killar smakar de "SKIT".

Men jag hoppas att jag får i ordning på mitt liv, och vet vad jag vill göra med det. För jag kan ju inte bara gå runt och tänka och tänka, utan att komma fram till något! För de är ganska jobbigt.

(hoppas ingen tar illa åt av allt jag skriver.)


Skriver mera i morgon, och sådant!


/Kram på er alla. 


   

Av Amanda Löfgren - 12 maj 2011 13:54

Hej, bloggen! 


Jadu, idag så har de la inte hänt så värst mycket. Jag har varit hos älsklingen hela denna veckan, gött som fan. Hjälpt till han man oxå.


  1. Bäddat nytt i victors säng
  2. Målat staket (vitt)
  3. Handla

de kanske var nåt mera, men när jag hjälpte till så förtjärnade jag 100 kr och så köpte jag hårfärg, så Victors morsa färgade mitt hår. Så nu är jag ännu ljusare i håret, och så har jag solat oc bränt mig + fått fräcknar :(

 

Men jag har haft en underbar vecka med älsklingen, så idag ska han sova hos mig! :D <3

Det var allt för idag :D <33





/Kjam

Av Amanda Löfgren - 2 maj 2011 11:20

Hej, bloggen!    

26/4 -2011


Victor,är en underbar person på alla sätt och vis. Alla som tror något illa om denna pojken, ni tror fel. Han får mig att må så jävla dunder bra, blir varm i hela kroppen när han ser mej med dom blå ögonen! Jag älskar allt med dej, älskar när du kramar mej och smeker min kropp, med ömhet.  Du får mej alltid att skratta, och så fort man gör nåt med dej, så måste du bara göra tillbaka!

Jag förstår inte, du kan alltid få mej på bättre humör och du har alltid funnits där för mej, t.ex när ja ligger och tänker så håller du om mej, och lovar att det kommer bli bra. När du säger de,  så värmer du hela min kropp med lycka och du ser in i mina ögon... Och säger att du älskar mej.

Jag älskar dej, för den du är och det kommer jag alltid att göra!! :D <3

Du är min ängel, och du gör min dag underbar! :D

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards