thisisiit

Alla inlägg under januari 2012

Av Amanda Löfgren - 31 januari 2012 23:00

♥ Dag 31 - Minnen.


   

22 april 2006

Sista stunden med mormor...


 


13 april 2010

Hanna o Pierre...


 


29 mars 2007

Prao på 4h med moa ..


 


18 Februari 2007

Jag o Tina ...



 

15 Januari 2011

Jag moa o mamma hälsade på Kicki ..



  22 December 2010

Jag "tomten" Moa ..


    


19 December 2010

Sov hos Moa första gången ..


 


23 Augusti 2009

Tina o Pontus ...


 


29 Maj 2008

Djurparken med klassen ..


 


24 Juli 2011

Elias ...



15 Maj 2011

Jag o Moa sola ..


 


22 Maj 2009

Totte Korven Pludde ..


 

30 December 2010

Jag o Pontus ..

blev vi 14/12-2008

dumpad 28 Februari 2011


 


8  Februari 2011

Mitt gips efter min fot operation ..


   


12 Juli 2010

Pontus bil i snapparp ..


   


18 Juli 2010

Dom två bästa ..

Zita (längst bak)
Simson (längst fram)



24 December 2011

Fick systemkameran + utrustning ..

________________________________________________________


Så nu har jag lagt ut lite minnen, men dom ligger inte i ordning.
Orkade inte fixa de så... 

Av Amanda Löfgren - 31 januari 2012 02:21

UPPDATERAT MIN ANDRA BLOGG,

DET ÄR LITE AV BILDERNA FRÅN IDAG.

JAG O BRORSAN VA UTE O FOTADE.

SÅ KOLLA GÄRNA  

http://sonyphotos.blogg.se/?tmp=31015952

--------------------------------------------------------------------------


Min dag ..

Idag så va det en härlig dag.

Jag o brorsan gick först ner till pappas jobb o hälsade på alla.

Sen så vandrade vi i väg ut o fotade lite i det fina vädret.

Det blev ganska bra bilder i alla fall. Försökte så gott jag kunde :))

Så gick vi en runda, o sen till Ica Maxi. Emil skulle köpa badolja till lillkillen.

Så vandrade vi vidare emot dagiset, skulle hämta lillkillen.

Så träffade vi på lilla ida oxå o hennes tös. :)
Snackade vi lite med henne oxå, sen så kom vi hem.

Så drog vi ner till knalleland, och kollade runt.
Jag fick en keps av brorsan, fast pappa ska förra över pengar till Emil sen.

Och Elias fick tre nya bodys (stavning) ..

Och så drog vi hem, jag gick hem till mig för att göra i ordning mina kläder i mitt rum.
Hade tvätt tid vid 5-9 så hjälpte pappa. Men så gick jag till Mamma vid 7 tiden kanske?
Och skulle lämna ett USB minne för hon ville ha bilder på Elias jag hade tagit.

Så det blev att jag käkade där oxå, gröt blev de.
Lillkillen va inte ett fan av gröt idag, så han åt 1½ macka iaf o mjök till de. :)))

Sen så fixade mamma i ordning bilderna på datorn, o jag rensade hennes garderob ...

Hittade lite iaf, och testat allt nu. :))
Kommer bild på hur min outfit ser ut i morgon.

  Du är helt underbar Elias ska du veta

-----------------------------------------------------------------

Hade iaf en bra o go dag!  

Godnatt på er alla som läser detta inlägget !!!!!




Av Amanda Löfgren - 30 januari 2012 23:00

♥ Dag 30 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på


  1. www.bilddagboken.se
  2. www.facebook.se
  3. www.bloggplatsen.se
  4. www.blogg.se
  5. www.youtube.se

det är iaf dom jag är inne på mest  

Av Amanda Löfgren - 30 januari 2012 12:26

Godmorgon!   

Nu blir de dra ut o fota lite det är ju soligt så varför inte? :)
Ska duscha först sen så kommer Emil hiit!!


Bloggar mera ikväll, ha det en bra dag :)

Av Amanda Löfgren - 30 januari 2012 00:00

HALLÅ KOLLA GÄRNA MIN ANDRA BLOGG.
DÄR LIGGER DET BILDER FRÅN IDAG ..

http://sonyphotos.blogg.se/?tmp=31015952

-------------------------------------------------------------------------

Min dag...

va då ute med brorsan och fotade lite idag, blev bra bilder.

Det va helt fint väder, solen va framme o det va lite varmare.

och så hälsade vi på Pappa's jobb innan vi gick vidare att fota.

o senare hämtade vi lillkillen på dagis o träffade Ida o hennes dotter :))
Så hade ja o pappa tvätt tid mellan 5-9 så tvätta tvätta ...
Men gick till mamma vid 7 tiden kanske, skulle lämna USB minnet.

För hon ville ha bilder på Elias ja hade tagit, o så käkade vi.
Åt gröt, men Elias tyckte inte om det idag. Så han fick macka! :))
Så skulle han lägga sig, jag gjorde välling o la han i sängen sen somnade han gött.

 Elias är en pärla

 
så har haft det en bra dag iaf ! :)

Så godnatt alla som läser detta inlägget :)

 

JAG NÄR JAG ÄR LITEN!

Av Amanda Löfgren - 29 januari 2012 23:45

  

Idag var jag o hälsade på Elias. Han kom till Emil idag :D

Det va as niice att träffa lillkillen igen ..

Han börjar bli stor nu, och är skit intresserad av vatten :)

-----------------------


Så nu cpar inte datorn, så bloggade precis klart nu! :)

http://sonyphotos.blogg.se/?tmp=30011151

Av Amanda Löfgren - 29 januari 2012 14:03

♥ Dag 29 - Mål.


Mål 1.

* Klara skolan

* Skaffa jobb

* Flytta till eget

* Skaffa hund

* Skaffa körkort


Mål 2.

* Mamma sluta röka

* Ställa ut min hund

* Skaffa eget företag

* Bli bättre fotograf


Mål 3.

* Öppna ett djur center/hund dagis

* Skaffa bil


(kommer inte på mer just nu)


Av Amanda Löfgren - 28 januari 2012 14:16

♥ Dag 28 - Vad jag helst vill ha


 

Det är en hund.

Jag har alltid varit ett stort fan av hundar.

Alla raser man kan komma på.

Jag gillar ju inte barn,

och dom flesta skaffar ju.
Så känner skaffa hund?
Mycket bättre ..

Så jag letar efter raser som skulle passa mig,

men det är ganska svårt att välja! :)
Om jag ska ha bara sällskaps hund.

Eller utställnings hund.

Jakt hund eller vad nu det finns.


Får la se vad som händer längre fram :))

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards