thisisiit

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Löfgren - 31 mars 2012 23:45

Hej, blogg läsare. :)


Idag då har jag varit med Tina, Hanna o Big.

Fast Jeppe och Nicklas tror jag han hette. :)
Fast dom två åkte i Jappes bil.

Så vi åkte la runt, sen började Hanna gnälla.

Så körde henne till k-berg så hon kunde åka hem..

Sen hade va kul, vi körde på smala skogs vägar.
Som va såååå guppiga :o

Såklart skrek Tina, men aja.


Så var Jag o Tina hemma runt kanske 02:10.

Så sa jag till pappa att jag va hemma, och sen lätt han sova.

Stängde till hans dörr, för jag och tina skulle göra mat.

VI VA AS HUNGRIGA!!!! :o

Så det blev la schnitzel pasta o majs. :)
och den jävla majsburken, vi fick inte upp den.
Det tog fan 20 min för att få upp den. :)

Men till slut så fick vi äta.


Här kommer lite bilder från dagen! :)


     

Cajsa fick lite godis, vi va tvungen att gå ut med henne innan vi åkte ut. :)

Är inte hon såå sööt? :)

 

Tina inne i sin mobil. :)

 

Fint Tina.  :)

 

Här har ni Hanna. :)

 

" JUUUUMP "

 

Hahahahahah, sorry men va tvungen att lägga ut den. :)

 

Tina o Hanna.

 

Tinas mage + Hannas fingrar. :)

 

  

    

Tina o Jag. :)

 

Här fotade Hanna mig i Bigs bil. :)

-------------------------------------


Det va alla bilder, hoppas ni hade en bra dag.
Puss o kram på er. <3

Av Amanda Löfgren - 30 mars 2012 13:08

    Det ser värre ut i verkligheten, tycker jag.

Det gör fortfarande lika ont sen igår.
Ska smörja det lite med salva får se om de känns bättre.


Nu ska jag iaf dra min ner till pappa.

För jag/vi ska på ett möte på arbetsförmedlingen. :)


Så ha en bra dag, dårå.

puss på er.

Av Amanda Löfgren - 30 mars 2012 12:29

 

Av Amanda Löfgren - 29 mars 2012 23:45

Hej, blogg läsare. :)


Jag vaknade runt 11 tiden kanske.

Och satte mig vid datorn, och slappade.

Sen fram mot dagen så frågade Tina om jag ville joina till Ica Maxi.
Så vi gick la dit, hon köpte godis m.m

Det va lite kyligare idag ute, men hoppas värmen kommer igen.

Möte pappa utanför oss,

och körde Tina så hon kunde lämna det hon hade handlat åt Berit.

Så blev det att ge sig av till Ulerika, för hon skulle ha tillbaka sin bil.
Fick träffa underbara Sally, en dalmatiner.

Fast hon är brun prikig, men lika vacker ändå.. :)


Men så nu då, sitter jag här och bloggar.

Så kan jag berätta om min "olycka" som hände för kanske 15 min sedan.

Jag bestämde mig för att göra nåt att äta, va ganska hungrig.

Så tänkte steka ost schitzel o paprika, skitsamma cp blandning..

Så när jag skulle lägga i paprikan så skvätte allt smör från pannan upp på båda armarna.

Och nu har jag helt röd, och små blåsor lite över allt på armarna.

LOVAR DIG DET GÖR ONT SOM FAAAAAAN!!!!


här är  maten jag gjorde, va gött iaf. :))

 


Hoppas ni har haft en bra dag! :)
jag funderar kanske på att ha frågestund snart,

vad tycker ni om det?


Men godnatt hoppas ni sover gott. :)
Puss på er.

Av Amanda Löfgren - 28 mars 2012 15:01

God dag, blogg läsare. :)


Fick uppgifter av pappa idag att göra.

  1. Dammsuga
  2. Ta in disken
  3. Slänga soppor

 Och nu känns det ganska gött efteråt oxå.

Jag har tagit bort min andra säng i rummet nu, den va tung.

Men aja, nu har jag duschat håret oxå, så det blir att blåsa det strax.

Förresten det är inte lika fint väder ute idag.

Solen lyser la lite, men mera blåsigare.

Skulle faktiskt regnat idag, men som tur de gjorde det inte.


Men vad händer mera idag? :))

Kanske till Ica Maxi och köpa påsk godis!

Får se vad pappa säger. :)


Men ha en fortsätt bra dag iaf!

Puss o kram på er.

Av Amanda Löfgren - 27 mars 2012 23:15

Hej, blogg läsare. :)


Idag så vart jag ute på en go promenad, med Moa o Bella.

Det va sjukt gött väder, och en go promenad det va faktiskt gött.

Vi gick runt på Hedvigsborg, och snackade.

Sen blev det att "leka" på en gamal lekplats.

Bella grävde som vanligt, och jag o moa gungade på en gunga.

Det va as kul, kanske lite barnsligt men vafan skitsamma asså..

Sen när jag kom hem hade såååå ont i mina fötter.

Det va sjukt gött med ett bad iaf.


Här kommer lite bilder från dagen iaf. :)


     

Här va vi än så länge uppe på Kristineberg.

       

Här är vi på Hedvigsborg. :)

         

Sen så va vi ju på lekparken, då va 5 små barn där oxå.

Dom tyckte det va as kul att leka och busa med bella. :)

 

Sen så blev det att gå hem, så såg jag denna sjukt söta katten.

Bella ville typ döda den eller skällde as mycket iaf. :)



Hoppas ni har haft en bra dag, ni med!

Kram på er.

Av Amanda Löfgren - 27 mars 2012 14:37

Hej, blogg läsare. :)


Nu har jag kommit hem från alla möten jag skulle ha idag.

Det gick jätte bra på UMO mötet.

Men när det va arbetsförmedlings mötet.

Så blev det nåt fel, men aja.

Fick en ny tid iaf, nra det.


Det blir snart att gå ut och vara med Moa en stund.

I det gooooa vädret, det är la runt 17 grader.

Såklart kommer bilder, i hope.


Senare så blir det att åka till Ica Maxi och köpa påsk godis. :)

Det är billigt as nice!!!


 

Av Amanda Löfgren - 26 mars 2012 23:00

Hej, blogg läsare. :)


Min dag idag har varit bra.

Jag gick ner till pappas jobb, för vi skulle iväg och handla.

Blev massor med gött.

Vi köpte två saker jag aldrig käkat innan.


* Potatis gratäng med paprika o ost.

* Pasta - skinksås.


Senare på mot kvällen kanske runt 17-18 tiden.

Så gick jag, pappa, emil o elias en promenad.

Plus såklart lite lekande oxå på lekplatsen.

Är så stolt nu över Elias, han går helt själv.

Men fortfarande lite vinglit, men snart kommer han springa.

Men det va riktigt gött att komma hem efter en promenad.

Och att man fick träffa Elias, och se hans leende.

Sen när man kom hem så fortsatte jag att rensa bilder från hårddisken.

Senare så blev det att lägga sig i ett gött bad, och läsa min bok.

Sen blev det la att slappa och dricka sin FANTA - STRAWBERRY AND KIWI!


Här kommer bilder från promenaden med släkten. :)


   

"gunga gunga"

     

"kolla jag kan gå"

   

"brum brum köra fort"

 

"jag spelar fotboll"


Älskar dig Elias, det ska du veta.

Du har en speciell plats i mitt hjärta.

Det kommer du ha tills dagen jag dör.

Du är en sådan fin pojk, du är värd guld.

Stora kramar o massor med pussar på dig.

Älskar dig, lillskit.


Hoppas ni har haft en bra dag.

Puss o kram på er, sov så gött.

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards