thisisiit

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Amanda Löfgren - 23 mars 2012 23:15

Hej, alla blogg läsare!


Min dag idag har varit helt okej.

Gick ner till Vianor några minuter innan pappa slutade.

Det blev att små handla på Ica Maxi.

Jag fick godis o dricka, mig glad!!


Så kollat på Big Brother precis.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och snackar med folk.

kanske blir nån film senare i kväll får se.


Har tagit nya kort på mig själv.
Så hä kommer dom iaf..


       


Hoppas ni har en go och bra kväll iaf! <3

puss o kram på er alla som läser.

Av Amanda Löfgren - 23 mars 2012 15:44

Hej, alla blogg läsare.


Nu blir det att gå ner till pappa på Vianor! :)

Ska åka och handla lite smått.

Kanske fotar på vägen så kanske kommer billder sen!


Ha det en bra solig daf.

Kram o Puss!

Bloppis-annons
Av Amanda Löfgren - 23 mars 2012 13:23

Hej!

Jag erbjuder hund vakt, för er som behöver.


 jag heter Amanda och är 17 år.
 jag bor i borås, och det vore bra om ni bodde nära mig.

Om du kan lämna o hämta eller om vi möts.


 Jag är hund van, men har ingen egen.
 Men har varit hund vakt innan och jag mycket hund van.
 Släkten har oxå ägt hund. Så jag är van vid alla typer av hundar.
 

 Jag är pålitlig snäll och trygg. Jag blir aldrig stressad, och så.
 Jag gillar utmaningar, och promenader i skogen eller bara mys.
 Om du behöver hundvakt. Skriv lite om din hund och så.

Så tveka inte, maila gärna till :

xloveme@live.se

BARA SERIÖSA!!!
 Och sen kan vi snacka om pris m.m

 Mvh Amanda

Övrigt, Säljes - Borås (Västra Götalands län)
Pris:    100:-
 

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards