thisisiit

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Löfgren - 29 februari 2012 23:30

Hej!
Då har man kommit hem från tina,

vi kollade på Big Brother tillsammans.
Innan de så hade hon en vän där,

som heter Alexander Helgesson.
Han och Tina cpade, menads jag kollade på en film.

Som dom skulle titta på.
Men det blev inte så, dom cpade som vanligt.

Två hyperaktiva personer, ääh det funkar inte så bra.

Men men så skulle jag och tina gå med

Alex till gymmet här på k-berg.

För han skulle bli hämtad där.

Så gick vi hem, vi hade cajsa med oss oxå.


Så gick vi hem, satt och kollade på en film.
Kommer inte på vad den heter, men den va bra men cp.

Sen så satt vi och väntade tills Big Brother.

Så satt vi och kollade på det sen så gick jag hem,

och kollade på repris av Glee.
och nu blir det att säga jag har lagt ner min andra blogg.

Orkade inte ha två st så detta blir både skriv blogg och foto blogg.

Så här kommer dom sista bilderna jag tagit i Februari! :)

Dessa bilder, tar jag inne står i ett fönster.

Så inte dom bästa bilderna. :)

Plus bilderna är inte redigerade.

Och tog med mitt stora objektiv idag!

75 - 300 SH0007


Älskar dom träder utanför oss. Där bygger ett par ett bo.

Älskar bilden för benet ser lite cp ut.
   Dom bygger, o dom bygger..

 

Söta dom är tillsammans.

 

Bänken utan för mig!

 

Onödig bild! :)

"räddningsväg"

   

Lampans kedjor

 

Vacker bild, nöjd med den!

 

Amanda "photofreak" Löfgren

 

Fågel bild igen.

 

"fly bird"

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Detta va av dom bilderna jag tog.
Nu ska jag nog sova, eller så blir det att kolla på Glee :)

Av Amanda Löfgren - 29 februari 2012 14:00

  Fanta - Strawberry med Kiwi smak <3

Av Amanda Löfgren - 29 februari 2012 13:01

Jag har blivit kär i denna JumpSuit:n :)

Den är blommig och kostar 129 :-

fast det är på rea på h.m


 

Av Amanda Löfgren - 29 februari 2012 12:05

Idag blir det dagens blogg. :)


Detta är en fin blogg.
Det handlar om hästar m.m

Men tycker hon är värd att få dagens blogg här hos mig.

Gillar bloggen för att, mycket intressant att läsa och skit fina bilder.

Hon gör ett fint arbete med sin häst Spoto.


Du ska veta att jag diggar dig och det du gör med din häst :)


Dagens blogg : http://goldenhorses.blogg.se/

Av Amanda Löfgren - 28 februari 2012 21:55

Då blir det att kolla Big Brother, med Tina.  

Sitter och smsar med underbaraste Clara oxå! <3
Saknar henne en massor, ska fan till henne snart...
har jag och hon bestämmt!!! :)
Så kan jag få träffa snyggingen, Nemo! <3


Meen nu ska jag slappa framför tv i tinas säng och kolla Big Brother! :)


  

Av Amanda Löfgren - 28 februari 2012 13:21

" Jag tappa dig ur mina händer, men du fastnade i det blå. "

Den gula hästen, som va den första hästen jag pysslade om.


Vi saknar dig ♥


Av Amanda Löfgren - 28 februari 2012 12:58

Godmorgon!  

Det är min namnsdag idag!

Heter Amanda "Maria" löfgren, och det är Maria idag!

Men idag så händer det inte mycket iaf!

Inget väder att fota, blåser och blött ute.

Så får se..


En video jag gjorde igår på Elias! :)


Av Amanda Löfgren - 26 februari 2012 21:00

Elias Löfgren-Gustavsson

  


Är en stolt faster till denna "stora" pojken.

Nu börjar han gå själv, lite svajit men det funkar.

Fotade honom idag när han va hos sin farfar :)

Så damn gullig och värd guld!

älskar dig ska du veta, även om du inte förstår vad jag säger!

Här kommer lite bilder på pöjken!


               

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards