thisisiit

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Löfgren - 9 februari 2012 13:00

♥ Dag 9 - månadens man + dagens schema


 Ryan Reynolds

 


Av Amanda Löfgren - 8 februari 2012 16:16

Då tar man bussen 16:33 o hoppar av vid druvefors. 
Sen möta moa och sen dra till stan.

Bussen till Hässle går 16:58 så det blir bra.

Så ska försöka fota lite, och så!
Kommer nog bilder sen <33




Ha det bra!! 

4h

Av Amanda Löfgren - 8 februari 2012 14:30

Då ska man dra sig snart till 4h.

Ska fösöka fota lite och får ju träffa Becka o Moa!



/`bloggar senare!

Av Amanda Löfgren - 8 februari 2012 12:45

Av Amanda Löfgren - 7 februari 2012 23:30

Hej!

idag skulle jag ju till brämhult, skrev ju om det innan ..

Det gick bra.

När vi hoppade av Sörbo bussen där den vänder tillbaka.

Så mötte Lize oss, och kom fram till stallet. 

Hon visade runt vart allt fanns och sådant.

Det vad rätt fint där, och inte så dammigt!

Inte alls långt att gå från busshållplatsen x)

Så fick då träffa Maja o Måns!!!
kärlek för första ögonkastet, you know?

Så söta och så små!

Som en stor hund typ ..


Så gick vi in med dom i stallet, och snackade lite om det mesta.

Maja, kan va svår att fånga i hagen.

Men när man har henne i grimman så är hon as snäll!!

Måns, han är lite som en hund valp.

Han bara går och inte ser sig för, vill ha uppmärksamhet hela tiden.

As gosiga shettisar! <3 

fotade lite oxå! 

Så får la se vad som händer o så med det...

tror att det kommer bli kul iaf, om jag nu börjar vara där! :)

-

Gjorde en video med alla bilder ist för lägga ut alla! :)
(orkade inte lägga ut dom)

  


 

Av Amanda Löfgren - 7 februari 2012 14:27

Aaaaah då är det bara 20 min typ tills jag ska mer till stan! :)

iiiiiiiiiiiiih   

-


Mellony - sluta blogga

as bra!   

.-----------------------------------------------------------------------------------.


" fly like the big bird.

se the world with the flying eyes.

feel the feeling of the wind between the big wings

i think the feeling is awesume.

Be the bigest of theme all, and fly.

Let me be free and fly for my life. "

Av Amanda Löfgren - 7 februari 2012 13:59

♥ Dag 7 - mys stil + dagens schema


Mys stil för mig är:


1. Mjukis byxor och en go tröja!

2. Min OnePiece!


-----------------------------------------


Mitt schema..

Idag, så vaknade jag mellan 10-11 typ.. 
Men låg och drygade lite i sängen.

Sov i mitt gamla rum hos mamma :)) 

(Det va länge sedan)

Så nu sitter jag här och väntar tills klockan blir 4 typ.

Då ska jag ner till stan, o hämta en sak.

Som mamma köpte åt mig på "borås Loppis".

Sen så drar jag och mamma vidare, till brämhult.

För att träffa Lize, ska börja pyssla och köra hennes Shettis Maja.

Maja är en vit Shettis på 10 år och 85 cm hög.

Hon har en son, Måns. Gissar att han är kanske 1 år och 60 cm hög.

Så ska hälsa på och se hur det är, känna efter m.m :))

Det är mitt schema än så länge idag!


Kommer nog bilder senare i kväll! <3

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards