thisisiit

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Amanda Löfgren - 13 februari 2012 21:00

♥ Dag 13 - hiss + dagens schema


Jag hissar faktiskt min systemkamera o min utrustning.

(kan inte namnen på objektivet eller stativet)


Sony a100 :)


     


--------------------------------------------------


Mitt schema...


Idag så va jag ute o fotade med Moa.

Det va ganska varmt ute, och solen sken...

Vi gick till Borås Ridhus, vi kanske var framme runt 13:00 tiden!
Så gick vi först till "privat stallet" o fotade lite, träffade en skit go o söt katt.

Sen så började allt fotande, vi försökte få igång hästarna.

Så dom galopperade, det va skit lätt bara skutta lite jämte dom.

Så fick dom spratt, bockade o sparka i luften.

Fick bra bilder, inga suddiga.

Sen så gick vi runt o fota, alla andra hästar.
Älskar att fota häst ögon, det är skit fint <333

Sen gick vi till det andra stallet och Moa hittade sin lover! :))
Vet ej namnet, men vi döpte den till " Finaste Prinsen " :))
Han va svart, men 4 vita strumpor o en stjärna i pannan.

Nästan som black beauty!

sen runt 15:00 tiden så började vi lite smått gå hemåt, men moa ville inte lämna Prinsen.

Så när vi gick några meter från honom så, gnäggade han och Moa kunde inte låta bli.
Så hon gick tillbaka, och fick sina sista kramar o pussar :))

Så kom man hem efter en lång promenad, och fick träffa Elias! :))

Det va typ min dag iaf! :))


Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards