thisisiit

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Amanda Löfgren - 3 februari 2012 23:00

♥ Dag 3 - i min garderob + dagens schema


Haha jadu vad ska man säga om min garderob??

en hög med linnen som är svart/vit/grått

O en hög med linnen i färgat :))


Sen t-shirt i en svart/vit/grå hög

o en hög med färgade


Sen finns de saker som ligger där de inte ska ligga m.m

Klänningar hänger upp o trosor i en korg o sockor i en hög å så...


------------------------------------------------------------------------


Mitt schema ..


Idag så träffade jag Moa, vi va ute o fotade lite idag :))
Det va fan IS KALLT ute :o

Höll på att dö för fan men det blev iaf bra bilder..

Sen efter det så gick jag hem till mamma, fick lite mat o så,

o det blev lite lek med Elias innan dom åkte till gbg ...

Senare på kvällen så var jag med Tina o Hanna ..


Så nu ligger jag här funderar på om jag ska ta ett bad kanske o sen sova eller nåt??

Låter som en fin ide   

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards