thisisiit

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Amanda Löfgren - 23 februari 2012 23:15

Idag så var jag med Moa, hos min kära faster! :)

Det var länge sedan jag träffade Annicka, och vovvarna!

Bella hade rullat sig eller nåt och hon luktade blä.

Men tror hon bara hade gått i ån och blivit blött och äklig.

Och Lillan va lika gosig som vanligt, den gammla tanten! <3

Så fotade vi lite ute och stod och snackade, sen så gick vi in.

Började bli lite kallt, så fick vi Kaffe/Saft och peppakakor.. :)

Så satt vi där inne och snackade om allt möjligt.

Och lilla gustav stod utanför fönstret och fick inte komma in.

Man "mjaua" hela tiden, men han fick inte komma in.

As go katt, men jobbig ibland.
Sen så hämtade mamma hos runt 17:00 tiden, och så åkte vi och lämnade Moa.

Så åkte jag och mamma vidare till Ann, mamma skulle hämta blommer.

Och lämna en reseväska. Så blev det sen att åka till Ica Maxi.
Jag fick köpa hårfärg, blev typ ingen skillnad kansle lite mörkare! :))
Så färgade det när vi kom hem till mamma.
Sen hände de la inte så mycket, käkade lite och så.


Det va min dag, hur var eran?
Det va ju en skön och solig dag så! ^^

Av Amanda Löfgren - 23 februari 2012 13:17

Hey, sunny day!  

Det är runt 6-7 grader ute och solen skiner! 

Nu är jag typ klar, ska platta håret eller typ aa.

Det behövs egentligen inte men ändå!

Sen drar man till mamma för att hämta busskortet.
Och ska lämna dammsugaren oxå, hon ska låna den av pappa.

Sen blir det att vandra ner till Moa o den jobbiga Bella! :)

Ska ta med mig kameran, vi kanske ska åka nån stan vet ej än! :)


Jag är sugen på att träffa Annicka min faster, men vet ej hur vi ska komma dit.

vet ej vilken buss man ska ta, och har inte snackat med Annicka! :(

Kanske kan smsa henne, hmmm får se vad Moa tycker om det.


Men nu ska jag ha en bra dag med Moa iaf.

Ha en bra solig dag!

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards