thisisiit

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Löfgren - 1 juli 2011 15:47

 

Om du tror att du kan tygla mig, du måste skämta
för ingenting som du har gjort får mig att flämta
Ja, men om du nu så gärna vill
önskar jag dig lycka till


Men skyll inte på mig när du tuggar damm
du valde det själv här har du din skam
Sitt kvar om du kan, ja kanske du har tur
men om det skulle hända nåt med dig, skyll inte på mig!


Jag tror vi har nån annan här som vill leka
och om du tror att du har chans, varför tveka?
Åh, om du nu så gärna vill
önskar jag dig lycka till


Men skyll inte på mig om du flyger av
det var ju du själv som grävde din grav
sitt kvar om du kan, ja kanske du har tur
men om du skulle skada dig, skyll inte på mig
nej skyll inte på mig
på mig, på mig, på mig, på mig, på mig, på mig, på mig
skyll inte på mig!

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards