thisisiit

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Löfgren - 30 november 2011 15:17

Hej igen!
Nu så ska man få göra i sig i ordning,

sminka sig lite oxå i think.

ta på sig andra kläder än sin Onepiece.

Och dra mig till Moa, ut och fota lite.
Ska förbi Ica Maxi och köpta nåt att dricka!


Ha de bra!  


 

/kram på er alla.

Av Amanda Löfgren - 30 november 2011 13:22

Hej, idag händer de inget speciellt.

Ska kanske träffa Moa och vi ska dra ut fota lite och umgås!

Senare idag så ska ja med Rebecka till stallet, hon ska rida.

Och jag får träffa den nya hästen på 4h, Loooke!!!

Nu ska jag dra mig bort till mamma en stund!!


Men jag kanske bloggar mera i kväll, ha de bäst!!


/kram på er alla.

Av Amanda Löfgren - 28 november 2011 12:35

- Måndag


Min dag, ska snart beställa klipp tid. Hoppas jag får hon mamma klippte sig hos,

hon va bra. Har inte bestämt mig än hur jag ska klippa mig får problem!!!!!!

Sen ska jag göra i ordning böcker/filmer/spel med hästar, ska sälja dom idag.

Senare vid 14:40 ska jag dra mig till Ted Dahl ( alltså till tina )

Men jag och Ted ska hämta henne på Almås skolan. Sen blir de Ullared -  Gekås med den familjen, ska köpa Onepiece till mamma. Får la se vad de finns för några färger nu x) Sen mer under dagen, händer nog inget spec!
kanske bloggar senare idag när jag kommer hem. Kanske kommer någon bild på mamma i sin Onepiece!!


/ Kram på er alla!

Av Amanda Löfgren - 26 november 2011 21:55

Mitt blogg inlägg kommer handla om en underbar vän till mig, som har de svårt i sitt liv.
Hon betyder en massor för mig, jag vet nog nästan allt om henne.
En helt underbar go söt tjej på 17 år och 178 cm . En tjej man kan snacka med om allt, de mesta iaf.
Hon vet att jag finns i vårt och torrt, hon har min högra axel att gråta på. Jag tröstar dig.
Jag vill att denna tjejen ska veta exakt vad jag tycker och känner för henne.
5 bästa saker om henne :
  1. Humorn/Skrattet
  2. Hon är djur älskare
  3. Vegetarian
  4. Helt underbar
  5. Och att du går att lita på snacka med om allt.
Sen 3 klass eller nåt, så började vi umgås. Sen då har våran vänskap förstärkts ganska mycket. Vad jag tycker i alla fall. Du har aldrig svikit mig, dömt mig oavsett vad. Jag accepterar dig, exakt hur du är.
Du kanske har problem med visa saker, wtf de har alla. Så de är inget fel på dig, låt ingen trycka ner dig för de.
Du har en stor del av mitt hjärta, du är värt diamant. Jag älskar dig för den du är kommer alltid att göra de.
Vill du ska veta jag kommer finnas där för evigt,  och för alltid vid din sida.

/jagälskardig,saknardig,finnsfördig, föralltid!!
 

Av Amanda Löfgren - 25 november 2011 23:30

- Lördag.


Min lördag, ska jag umgås med Moa. Ska ringa henne direkt när jag är vaken, väcka henne. x)
Sen så blir de la duscha håret, fixa mig m.m Ska kanske över till mamma och snacka med henne om hur mitt hår ska se ut, kommer bilder snart. Men ska kanske spela lite Sims 3 Pets oxå saknar mina vovvar!!!! :)
Ska åka och handla med min pappa oxå, får la se om Moa joina då!

     

(klicka på bilderna så blir dom större)


/ nu ska jag sova, godnatt sötnosar! *-*

Av Amanda Löfgren - 25 november 2011 16:00

Hej, idag har man då var i Knalle en sväng med  mamma och brorsan. Vi åkte först till City för mamma skulle kolla/köpa ljus. Sen åkte vi till eko där skulle hon komma ljus oxå, jag gick till H.M och kollade lite så fick jag smala hårdiadem, 1 vit 1 svart och 1 grått. Sen mumsade jag mig i lite Mc'donken, och åkte till Media Markt, Rusta. Sen maxi och stor handla :) <3 Det va en trevlig dag än så länge, sen vid 17:15 ska jag och mamma iväg och kolla på två par skor som mamma kanske ska köpa. Om inte hon kan ha dom kanske ja kan :) Och ska sälja ett par byxor oxå.

Kanske kommer bild på de.



/ha de bra resten av dagen.

Av Amanda Löfgren - 23 november 2011 11:08

Hej, idag så händer de la inte så mycket. Ska göra i ordning mig, duscha håret kanske! Sen ska jag dra ut och fota lite, och dra till borås ridhus för att träffa Moa en stund. Så jag och hon ska åka buss hem tsm från där, snacka lite.

Sen så händer de la inte mer på denna dagen, ska la spela lite sims 3 pets kanske!

Men hoppas ni har en bra kall dag, som jag! :)




/Kram från .K.i.n.d.e.r. .ä.g.g.e.t.

Av Amanda Löfgren - 22 november 2011 14:17

hejsan, idag så startade min morgon helt okej. Satte mig och spelade sims nån timma, nu är min älskade hona (hund) gravid. Får la se hur de går med de, och hur många jag får.. :) (lyckliga föräldrar)

-

Men sen så satte jag mig vid facebook, och såg att Djurens rätt hade lagt ut nytt blogginlägg. Så jag läste de, men så bläddrade jag igenom för hade inte läst på länge. Så såg jag en video om hur mycket dom gör försök på djur. Och fan va mycket de är. Den videon va inte ny den kanske spelades in lite efter 1900 - talet. Och Mårdhund, vad är det för fel på dom?? Och om dom ger sjukdomar, dom har sina rätt att leva. Och inte bli utrotas, för en sak dom inte kan hjälpa. Dom blir fan slagna och dödade, för VI ska må och ha de varmt om våra fötter??? :o

Falska eller Äkta UGGS, de är lika äckligt båda två.

Dom gjorde smink prov på en vit kanin, och kaninen fick nåt medel i ögat. Om de funkade så skulle den bli den färgen som de skulle bli. Och detta va då rosa eller rött ögonskugga. Och hela ögat blev rött och lita av pälsen med. Och detta använder vi till våra ögonlock???

Jag som tur slutat med smink.


ASSÅ STOPPA DJURFÖRSÖK, DJURPLÅGERI. ALLT MED DJUR SKADOR ATT GÖRA...

SNÄLLA, VA INTE EN IDIOT OCH SJUNK TILL DERAS NIVÅ!!!
OAVSETT VAD DE ÄR FÖR DJUR, SÅ ÄR ALLA LIKA VÄRDA TILL ATT HA ETT BRA HEM MAT OCH KÄRLEK.




   

ÄLSKA ALLA DJUR SOM DINA VÄNNER.

SÅ DU VILL BLI BEHANDLAD, SÅ KOMMER DU BLI BEHANDLAD.

OCH BEHANDLA DU INTE DJUR BRA, SÅ VÄNDER DOM RYGGEN EMOT DIG.

GÖR DIG LIKA ILLA....


/kram, tänk på sakerna jag skrev.

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards