thisisiit

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Amanda Löfgren - 9 november 2011 22:00

Hej, idag så har jag gjort lite iaf under denna vackra kalla dagen. Det började med att man gick upp kl 09:30 och så kom ja och pappa på att "juste ja, jag skulle till tandis" men jag hade bestämt med pappa att joina han till Borgstena igen. Och ville de, ville ej till tandis. Så ringde till dom och sa att jag inte kunde komma, och dom sa att de kanske va lite försent att ringa nu bla bla... Men hon skulle se vad hon kunde göra åt de och så. Sen så vid 10:00 typ åkte jag och pappa ner till jobbet, fick träffa dom underbaraste Danne, Frank, Martin m.m  

Så fixade dom däcken som jag och pappa skulle köra ut till Borgstena, lämna däck + montera ett på en truck ( jag gjorde de inte med pappa och en till ) Och så stod jag och han killen och snackade om skolan och mobbning, det är hemskt hur långt visa kan gå och skit... Aja, sen när pappa var klar skulle vi hämta fälgar på Fristad express. Dom va ganska tunga dom, plus va dom utan däck men ändå tunga. Så va jag och pappa på väg tillbaka till jobbet (Vianor). Vi käkade lite god mat Makaroner + Burkköttfärssås. MUUUUMS!!!   

Sen så efter de så gick ja sakta hem och fotade lite med kameran, fick både bra dåliga och suddiga bilder. Men hittade tre st som jag blev mest nöjd med. Dom kommer här..


   

    

    Nu ska jag dejta min varma goa säng,

och lägga mitt tunga huvud på min mjuka kudde

och låta ögonen bara slockna...

Haha!

/ puss&kram på er alla, hoppas att ni sover/sovit gött. LOVE YOU ALL!!   

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards