thisisiit

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Amanda Löfgren - 12 februari 2012 13:27

♥ Dag 12 - dagens recept + dagens schema


(aldrig testat, men iaf dagens recept.

får mail o så om recept, detta vad det jag tips om idag)

Chokladmousse

60 gram - mörk choklad

1 msk - socker

1 dl - grädde

1 st - ägg



Till garnering


färska bär

kakao


GÖR SÅ HÄr

1. Smält chokladen och blanda den sedan med socker och grädde.

2. Skilj på äggulan och vitan, rör ner gulan i chokladsmeten. Vispa äggvitan till skum, inte för mycket, och rör sedan ner i chokladsmeten.

3. Fördela smeten i portionsglas och ställ sedan i kylen en timma, toppa med färska bär och pudra över lite kakao innan servering.

Serveringsförslag: färska bär, lättvispad grädde

Dryckestips: espresso, kaffe'

-------------------------------------


Mitt schema...


Ska gör mig i ordning nu, sen dra mig till pappa.

Ska förra över bilder från kameran, det är helt full! :o

från Grand prix, men hade ett till kom jag på.

Så bytte till det. inte lika stort menmen...

Så ska ut o fota med Moa o Bella! :)))
Finfint väder ute, så bäst att passa på!

Sen vet jag inte mera vad som händer...

Blir la att umgås med Elias, han kommer ju till Emil idag.

Får la se! :))




 


Av Amanda Löfgren - 12 februari 2012 02:31

R.I.P


Whitney Elizabeth Houston

född 9 augusti 1963

död 12 februari 2012

i Newark, New Jersey, USA,


Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards