thisisiit

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Amanda Löfgren - 2 februari 2012 22:30

♥ Dag 2 - 3 pinsama saker  + dagens schema


  1. Fisa högt när andra hör
  2. Göra bort sig för dom man inte känner
  3. Fittfis under sex

-------------------------------------------------------------------------


Mitt schema..


Jag vaknade typ mellan 11-12 tiden. :)
Startade datorn, o full volym  med musik .-.

senare runt 12:30 så duschade jag håret o fixade mig.

Och drog mig bort till mamma, sen väntade jag på henne.

Så vandrade vi ner till bussen, o sen ner till stan ..

Så åkte vi vidare till Kicki, o vovvarna Wille & Clinton. :)))
När vi kom dit, så fick vi mat. Potatis mos o fylld falukorv ..

Helt okej, men fyllningen på falukorven va inte så god.

Och så fick vi efterrätt, Polka glass o kaffe .. MUUMS! :))
Sen så hände la de inte så mycket hos Kicki.

Så vi tog bussen 17:02 o sen till Ica Maxi mamma skulle handla.

Sen så åkte vi hem till en sjuk underbar, o glad liten pojke :))


Hade en helt okej bra dag iaf!

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards