thisisiit

Alla inlägg under februari 2012

Av Amanda Löfgren - 20 februari 2012 13:01

Då ska man fixa sig lite.

jag ska till Borås Ridhus med Moa o Bella.

Ska fota lite på hästarna o muppen Bella :)))


-------------------------------------------------


" What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so
Cold to you, I'm sorry about all the lies,
Maybe in a different light,
You can see me stand on my own again
Cause now I can see
You are the antidote that got me by,
Something strong like a drug that got me high "

Av Amanda Löfgren - 19 februari 2012 23:30

13-2-2012

Borås Ridhus med Moa, gjorde en video! :)


Av Amanda Löfgren - 19 februari 2012 18:44

Då blir det att kolla Big Brother med denna muppen, o lite till! :))

Några säger att bloggaren Hanna.W ska vara med, dåååå dör jag!!!
Hatar henne såå mycket, hon tror att hon är så damn snygg och att "alla" vill ha henne.

Men aja, skit i henne. Har sett dom 4 i det lilla rummet "loftet" och dom är skiiit skumma..

Så vi får se vad det är för folk denna gången, är iaf as taggad!! :)))


Kanske kommer ett blogg inlägg senare om Big Brother, och om vad jag tyckte om alla deltagarna.

Ska följa detta varje dag asså, sådant liv har jag... :)))


  Ny omgjord bild, sitter vid Tinas dator. Passade på att göra ett inlägg, och en bild.

Och tinas hund ligger och små snarkar, såå gulligt!!! :)))


men jag bloggar senare efter Big Brother!

Cha cha!! :))


" om man börjar titta på ett program eller spela ett spel. Man fastar vid det "

Av Amanda Löfgren - 19 februari 2012 02:01

Jag älskar mig Frank Iero... :)
Min man asså!   

Av Amanda Löfgren - 18 februari 2012 23:30

♥ Dag 18 - det är tänder jag på + dagens schema


1. Muskler.

* inte för mycket muskler o inte för lite.


2. Tjejer/Killar.

* För är intresserad av båda.


det finns olika för olika personer.

Gillar ögon, hår, muskler o händer sen finns de la mera.


---------------------------------------------


Mitt schema...


Jag kollade på Becka tävlade idag! :)
Hon skulle hoppa 50 cm högt.

men det gick inte så bra! :(
sen så snöa/regna de och fick daaaamp.

Ååååh det va bajjs kallt :o

Men sen så åkte vi hem, o nörda.


Senare på kvällen  så kom hanna hit, och så.

Jag o tina hade "spa-kväll"   :))))

Kommer bilder på andra bloggen...

Av Amanda Löfgren - 18 februari 2012 12:41

Låt videon snacka för sig själv.



Det va skiiit kallt ute, och det snöade! :(

fryser fortfarande!! :(

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards