thisisiit

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Amanda Löfgren - 4 mars 2012 23:33

                             

Av Amanda Löfgren - 4 mars 2012 19:46

Min dag!


Idag så vaknade jag jämte Tina Karlsson.

Så åkte vi till hennes moster, och hälsade på.

Hennes kusin Sandra var där, men lilla Rebecka.

Så söt är hon, och liten tös.

Så åkte vi sen och handlade på City i knalleland.

Så åkte dom och köpte mat på "spice and rice."

Efter Tina hade ätit, fick smaka lite.

Så gick vi till mig för jag skulle äta lite.
Och så kollade jag mina mail, hade fått ett mail från C.T :)

Så ska kanske till henne i morgon och prov rida hennes häst.

I viskafors, ska bli kul. :))
Sen så åkte vi till Moa, för att kolla om hennes rid hjälp passade mig.

och det gjorde den, satt lite men inte så mycket.

Så sen gick vi till Tina när vi kommer hem.
Så nu sitter jag här vid hennes ena data, och mailar lite.

Sitter och väntar på att Big Brother ska börja.
Bara 10 min typ kvar tills det börjar.


Aja, får se vem som åker ut idag då.

Kommer bilder från idag fast senare!


Bloggar i morgon mera om dagen och kanske foton oxå!

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards