thisisiit

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Amanda Löfgren - 5 mars 2012 22:46

Vill inte längre.... Hatar att ha det problemet! :o

As jobbigt, och tråkigt att ha det.

jag önskade att man kunde bota det eller få bort det!


Om ni undrar vad jag snackar om så är det Allergi och Astma.
Jag vet att det inte går att få bort helt, men finns medicin till det som tur.

Astma o Allergier är inte så roligt, man kan inte umgås hemma hos sina vänner som har djur.


I mitt fall så är det katter!

Katter är det värsta som finns när det gäller min allergi o astma.

vet inte vad det är med just katter, menmen...


För jag kan vara hur mycket som helst med hund, eller typ.

Beror lite på ras och så...

Men kan gosa och ha ansiktet i deras päls känner oftast inget.
Kan små klia i ansiktet men inget mera.
Men katter, marsvin, hamster, fågel och sådana djur funkar inte ur huvudtaget.


Jag har kämpat med min allergi och astman i hela mitt liv sen jag var liten.

Fick några anfall och så, men allt blev bättre och bättre.

Till slut jag visste att jag kunde umgås med hundar och ibland hästar.
Är känslig emot damm, så har lite svårt med in stänga stall eller rum.
Där det finns massor med damm...

Men om du känner likadant som mig att astma och allergi är jobbigt?
Skriv gärna till mig och berätta om era allergi eller astma problem.

Kul att veta och se vilka som har samma problem som mig.

Av Amanda Löfgren - 5 mars 2012 22:13

                       

Av Amanda Löfgren - 5 mars 2012 11:40

Hej!

Då ska jag börja göra mig i ordnig nu! <3

Ska ner till stan strax, och möta tina.

Vi ska kolla runt i stan alltså affärer.
Så ska jag kolla inne på hm om min "jumpsuit" finns! <3

Ska kanske ta med mig kameran oxå, vet inte.
Så kanske kommer bilder sen på dagen!

Ha en bra dag, puss!

Av Amanda Löfgren - 5 mars 2012 11:04

" It’s a mystery why I can’t stop thinking of you
Mystery, how everything circles around you
In my mind, I’m doing all in my power to get free
In my mind, I promised myself ’till this day I’d be
But it’s a mystery "



Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards