thisisiit

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Amanda Löfgren - 13 mars 2012 23:00

Det va grymt gött ute idag asså! :)

Jag va ju ute och fotade med moa.

Vi gick runt lite i stan först,

Sen blev det stadsparken, och fotade lite.

Snackades en massor med.. :)
Sen gick vi till en park jag inte kommer på namnet på.

Men det blev en massor med fina bilder.

Så här kommer en del av dom iaf!

  
Kritik vore snällt <3


                                                     


Jag är mycket nöjd med dessa bilder! :)

Av Amanda Löfgren - 13 mars 2012 14:38

Hej, det är fint väder idag igen!

Mig happy, ska ut och fota...

det är runt 9 - 11 grader ute såå!!

Eftersom denna veckan kommer de slute med massor med regn.

och näste vecka med, och det är inte okej!


Vaknade mellan 09:30 - 10:00.

Tina såg helt död ut, sov som en stock!

Och det blev ingen hund dagis idag heller.

Så vi gick hem till henne, för hon skulle rasta Cajsa.

Så va vi där så kom jag hem precis nu typ.


Snart hoppas jag, ska jag ut i det fina vädret och fota.

Ska vara med Moa, får la se när hon är klar.

Och hur vädret är då...

Så det kommer bilder senare i think yao!


Ha det en braa dag vafan, i det gooa vädret! :)

    

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards