thisisiit

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Amanda Löfgren - 3 januari 2012 21:45

♥ Dag 3 - Mina intressen.


Jag har la få intressen. Men ska försöka iaf snacka om dom! :))


* Bilar.

- Bilar har alltid vart en del av mitt liv, om man säger så.

Pappa har alltid jobbat med bilar, så har varit med honom och gräjjat och så.

Men mitt bil intresse började la när jag va 14 år gammal.

Kände att bilar va nåt jag gillade.



* Varför jag gillar bilar?

- Det är för att bilar är vackra och bäst i mina ögon.

Dom har en själ, och står ut på sina olika sätt.

Men gillar farten, stilen och hur de låter när man drar på. :))
Det är en sjukt skön känsla att åka ett muskel berg, och dra på där.

Jag gillar nästan alla bilar, men mest äldre och muskel bilar.
Kan inte förklara varför, dom har bara skönheten hos sig som dom nya inte har.



* Djur.

- Sen hela mitt liv tror jag, så har jag alltid haft ett djur intresse.

För jag va och umgicks med djur, även om jag hade allergi.

För djur va nåt som jag verkligen älskade.


* Varför?

- Jadu, djur är som vi. Dom har känslor och vill känna sig älskade.
Jag har la ingen bra förklaring varför djur är ett intresse.

Men älskar djur mera än vad jag älskar människor.
Dom bryr sig om en, det blir ju ens bästa vän.


* Fota.

- Fota, är ganska stort intresse. Haft de intresset ganska länge, har alltid velat fota.
Så fick jag testa på de, och sen har de intresset blivit starkare o starkare. :))


* Varför?

- Jo. för i ett fota eller flera. Så kan man visa olika saker.
Man kan visa att man är glad, ledsen, kär, allt. Man får komma ut i naturen, och fokusera på de man gillar.

Det bästa är ju om han hade en hund som man kan gå en skön promenad med, och hitta nåt fint ställe.
Och fota, och umgås med vovven. Drömmen är ju att bli djur fotograf! :)


Sen så är de ju mera intressen jag har, men dessa tre är dom jag verkligen är intresserad av mest :))


 





Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards