thisisiit

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Amanda Löfgren - 1 januari 2012 18:45

Dag 1 - Infomation om mig.


Namn (hela): Amanda Maria Löfgren.

Ålder: Blir 18 om 4 månader typ.

Bor: Sverige - Borås - Kristineberg

Familj: Jag bor hos pappa, men hälsar på min mamma typ varje dag. Jag har ett syskon, en bror Emil. Pappa jobbar med Däck (vianor) o mamma inget jobb än men söker. Emil, har en son på 1 år och jobbar inte.
Jag har 11 kusiner.

Intressen: Jag har la inte riktigt några intressen, har saker jag gillar mycket. Gillar bilar, för att dom går snabbt, snygga o låter jääävligt gött när man drar på. Och när man stylar dom, ögongodis! Djur är det bästa jag vet. Alla raser, olika slags djur är värda lika mycket.
Jag har la ett intresse, är att fota. Vill försöka lära mig, och bli en fotograf.

Gymnasium & linje: Jag går inte i skolan just nu på grund av saker som har hänt, och som inte vill lämna mitt huvud. Jag vill ta tag i skolan och klara den, så de är lättare att skaffa jobb.


 


♥ Dag 1 - Information om mig.
♥ Dag 2 - Fail bild.
♥ Dag 3 - Mina intressen.
♥ Dag 4 - En bild jag blev nöjd med.
♥ Dag 5 - En redigerad bild.
♥ Dag 6 - En bra låt.
♥ Dag 7 - Min kamera + utrustning.
♥ Dag 8 - Hiss o Diss
♥ Dag 9 - Musik video
♥ Dag 10 - Jag och en vän.
♥ Dag 11 - Min familj.
♥ Dag 12 - Favorit program.
♥ Dag 13 - Mitt bil intresse + favorit bil.
♥ Dag 14 - Favorit skor.
♥ Dag 15 - 3 saker jag vill förändra i världen
♥ Dag 16 - Mitt rum
♥ Dag 17 - Det finns i min väska
♥ Dag 18 - Några bilder på mig när jag var liten
♥ Dag 19 - Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 20 - 3 saker jag vill förändra med mig själv
♥ Dag 21 - 3st Älsklings outfitter
♥ Dag 22 - En bild som väcker starka känslor
♥ Dag 23 - Mina Smeknamn?
♥ Dag 24 - När förlorade du oskulden?
♥ Dag 25 - Person jag älskar
♥ Dag 26 - Favorit spel.
♥ Dag 27 - Min mobil.
♥ Dag 28 - Vad jag helst vill ha
♥ Dag 29 - Mål.
♥ Dag 30 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
♥ Dag 31 - Minnen.

Av Amanda Löfgren - 1 januari 2012 02:44

Datum :  1 januari 2012

klockan : 02:45

.

Hoppas sjukt mycket att detta året kommer bli bättre än detta. :))

Blev lite ledsen när jag skulle ut och fota, blev inget bra!!

Men hade iaf en bra nyår, med Pappa o Mamma :))
Jag och Pappa, lagade mat!
JAG, gjorde biffarna o vitlökssåsen är jätte stolt :))

Så åt vi:
Ugnstekta grönsaker o potatis med taco piff o vitlökssås! :))
SUPER GÖTT!!

Sen en stund efter maten så åt vi lite glass och snackade om olika saker.

Och kollade på nåt program på tv, vet ej vad de heter.

Så hörde vi hur allt börja dra sig i gång, så vi gick la ut fem minuter innan tolv slaget.

Och jag skyndade mig ut för att försöka fota. Men de va så grått ute så blev inge bra. :((

Men hoppas ni har haft de bättre än mig iaf på eran nyår :))


" 2011 kanske inte vart de bästa året. Men som tur är att efter varje år kommer ett nytt.

Då kan man alltid försöka förbättra de man gjorde dåligt året innan.

Nya löften man ska förska uppnå, nya vänner att hitta, kärleken kanske man hittar oxå.

Man vet aldrig vad de är som kommer komma, man kan alltid hoppas på saker.

Men om dom kommer hända, det är man inte helt säker på.

Skaffa mål, att sträva efter. Och försökt så gött du kan att klara dom.

Lita alltid på dina vänner o familj, men lita aldrig på demonen inom personen. "


 

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards