thisisiit

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Amanda Löfgren - 24 januari 2012 19:55

Hej bloggen . .  

det va länge sedan jag gjorde ett inlägg,

för har ju bara gjort inlägg från min 31 lista.
Så gör ett nu, o kanske lite bilder oxå!


Men min dag började med att jag för sov mig . . bra.

Skulle till UMO 11:30 men min jävla mobil ringde ju aldrig!
Så ringde UMO o snackade lite o så.

Jag fick snacka med min sköterska, Anneli . .

Så bestämde vi att jag skulle komma ner till henne 14:00 o lägga bedövning.

Sen vid 16:00 sätta i min p-stav. Jag sa att de va okej o så . .

Men kom på sen att det kostar ju, så fick lite panik år ringde mamma.

Frågade om pengar, men hon hade inge.
Så hittade jag mynt fick ihop 15 kr kanske o hittade pant burkar.
Så ringde brorsan o frågade om dom ville joina ut.

Så gick jag till dom, o väntade dom skulle äta bara.

Så gick vi sen, vi var framme typ 13:50 o satt å väntade.

Kom in till Anneli tio över typ.

Så snackade vi o så fick hon lägga på salvan (bedövningen)

Sen gick jag Emil o Johanna till apoteket, hämtade ut p-staven.

Sen blev de att vi hälsade på Carina, Emil skulle låna toaletten.

Så snackade jag med Carina om min kamera.

Vi kom fram till att, jag emil o hon skulle ut o fota nån dag.
Sen så vid 15:50 så gick vi till UMO igen, och kom in i rummet hos Anneli.

Så la jag mig på sängen, o hon tog bort bedövningen o tvättade med sprit.

Och tryckte in den, fan va de tryckte i armen. Men de gjorde inte ont eller va inte nervös.

Låg o kollade på när den åkte in i armen. Va coolt !!

Så sen så fotade vi lite, blev inge bra.

Så åkte vi hem o käkade, så nu är jag hemma o har lite ont i armen men ..


----------------------------------


BILDEN HAR INGET MED MIN DAG ATT GÖRA !!

Gillar den bara, jag spelade att min mage va en trumma o slog lite lätt på den.

Så kommer Elias o gör likadant! :)

 


Så va min dag idag, hur va eran?   

Av Amanda Löfgren - 24 januari 2012 11:58

♥ Dag 24 - När förlorade du oskulden?


Jag förlorade min oskuld när kag skulle fylla 15. ^^)

Det va typ tre dagar innan eller nåt.

 det va den:

12/4 - 2009

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards