thisisiit

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Amanda Löfgren - 13 januari 2012 22:30

♥ Dag 13 - Mitt bilintresse + favorit bil.


Jag har alltid haft ett intresse för bilar, sen flera år tillbaka. :)

Men för varje år som kommit har mitt bil intresse blivit starkare.
Gillar inte nya bilar, äldre ska de va ffs! :)

Speciellt muskel bilar!  

Men jag vet inte exakt när det började, kanske när jag va gissar bara nu .

Jag va typ mellan 7-10 år eller nåt. Jag va med pappa ibland på han före detta jobb.

Hjälpte till och frågade saker om bilar och allt man kan komma på.

Och nu det senaste åren, så har jag varit på bil mässor och kollat på snygga bilar.

Elmia o Wheels And Whings!!! :)


Men har en favorit bil/märke. :)
Men gillar ganska mycket genom äldre/muskel bilar.
Men mina två favorit märken kommer här :


1. Mustang -67Fastback

( cab röd o vita skinn sätten )


Den har sjukt vacker kropp..   

Det är fan stort kärlek på denna bilen.

Man kan inte säga nej till denna snyggingen :o

Om man gör det så är det för fan fel på er!! :)


 

2. Dodge Challenger -69

Snygg kropp helt enkelt! :) <3

Låter gött! :)


 


Jag önskar att jag fick åka mera muskel bilar, än så länge har jag bara åkt en mustang! :)

Och vill på mera mässor med bilar, vart på tre än så länge :)


men man får ju iaf hoppas på att de kommer att bli mera!!! :))


 

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards