thisisiit

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Amanda Löfgren - 8 januari 2012 14:00

♥ Dag 8 - Hiss o Diss


Jag dissar :

Mobbning, Djurplågeri, Våldtäktsmän, Pedofiler, och sådana saker.


Varför :

För alla har lika mycket värde att har ett "normalt" liv, 

utan att någon gör nåt illa eller gör illa någon.

Alla som mobbar, plågar djur, våldtar någon eller what ever.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM!! :o

Dom måste va helt sjuka i huvudet...


Jag hissar :

Min familj, Min kamera, Mina vänner o Djur!


Varför :

För att familjen, kameran o vännerna. Dom står mig närmast.

Familjen kan man alltid gå till när man behöver hjälp eller bara allmänt snack.

Man har alltid kul med sin familj, och alla årstider och högstunder som finns.

Vänner är bara allmänt bässt, man har alltid kul och snackar.

Men man märker gaasnaks snabbt vilka som är äkta o falska.

Så akta er för dom falska, dom kan slå ner dig med ett slag.

Ofc min älskade kamera, den sviker en aldrig!
Den berättar aldrig nåt vidare..

Likadant med djur, dom kan man gå till om man är ledsen, glad, arg what ever.

Dom lyssnar alltid på en, och bryr sig..

Mera än vad vi människor gör iaf!!


Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards