thisisiit

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Min dag + nya bilder på andra bloggen...

Av Amanda Löfgren - 31 januari 2012 02:21

UPPDATERAT MIN ANDRA BLOGG,

DET ÄR LITE AV BILDERNA FRÅN IDAG.

JAG O BRORSAN VA UTE O FOTADE.

SÅ KOLLA GÄRNA  

http://sonyphotos.blogg.se/?tmp=31015952

--------------------------------------------------------------------------


Min dag ..

Idag så va det en härlig dag.

Jag o brorsan gick först ner till pappas jobb o hälsade på alla.

Sen så vandrade vi i väg ut o fotade lite i det fina vädret.

Det blev ganska bra bilder i alla fall. Försökte så gott jag kunde :))

Så gick vi en runda, o sen till Ica Maxi. Emil skulle köpa badolja till lillkillen.

Så vandrade vi vidare emot dagiset, skulle hämta lillkillen.

Så träffade vi på lilla ida oxå o hennes tös. :)
Snackade vi lite med henne oxå, sen så kom vi hem.

Så drog vi ner till knalleland, och kollade runt.
Jag fick en keps av brorsan, fast pappa ska förra över pengar till Emil sen.

Och Elias fick tre nya bodys (stavning) ..

Och så drog vi hem, jag gick hem till mig för att göra i ordning mina kläder i mitt rum.
Hade tvätt tid vid 5-9 så hjälpte pappa. Men så gick jag till Mamma vid 7 tiden kanske?
Och skulle lämna ett USB minne för hon ville ha bilder på Elias jag hade tagit.

Så det blev att jag käkade där oxå, gröt blev de.
Lillkillen va inte ett fan av gröt idag, så han åt 1½ macka iaf o mjök till de. :)))

Sen så fixade mamma i ordning bilderna på datorn, o jag rensade hennes garderob ...

Hittade lite iaf, och testat allt nu. :))
Kommer bild på hur min outfit ser ut i morgon.

  Du är helt underbar Elias ska du veta

-----------------------------------------------------------------

Hade iaf en bra o go dag!  

Godnatt på er alla som läser detta inlägget !!!!!




 
 
moufieeh.blogg.se

moufieeh.blogg.se

31 januari 2012 18:06

sv; okej, mejla mig på tideneb@hotmail.com och berätta hur du vill ha den :)
kram

http://moufieeh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Löfgren - 23 april 2012 14:38

Hejsan, blogg läsare. Förlåt att jag inte har uppdaterat mig här. Har en anledning för varför oxå. Jag har börjat testa nattstad.se och så. Ska testa den sidan ett tag, men ska försöka uppdatera mig här oxå. http://www.nattstad.se/mittlivochmin...

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 15:53


Dag 20 - En bild på favorithunden.    

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 11:30

Godmorgon, blogg läsare.   Då ska man till gina igen då... haha Fast idag ska jag dit med pappa, och vill ha han åsikt. Får la se om det blir gina i stan eller knalle, beror på vad pappa vill. Sen blir det la att handla/köpa godis, och så....

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 23:15

Hej, mina blogg läsare. :)   Som sagt, så var jag ju i stallet. Fotade Rebecka när hon skulle rida, och och red Loke idag. Fast hon hade då lärling i början, och hjälpa till med barnen. När Rebecka skulle fixa till Loke för att gå ut o rida...

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 13:30

Dag 18 - Några bilder på mig när jag var liten                    ...

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards