thisisiit

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Amanda Löfgren - 5 januari 2011 22:14


I am special
I am beautiful
I am wonderful
and powerful
"Unstoppable"
Sometimes I'm miserable
Sometimes I'm pitiful
But that's so typical of all the things I am

Av Amanda Löfgren - 5 januari 2011 14:46

Cha Cha bloggen, då vaknade man med Moa hos mej (inte samma säng) alltså en dag till. Så sjukt kul, när man retar henne när hon är ny vaken om en vis sak.    

Så jag vakna vid 10:20 och väcka klockan skulle ringa 10:30. Så jag gick upp på toa och sen så försökte jag väcka Moa, nehe men så somnade hon om. Menmen... Och så snackade ja lite med Pappa innan han drog och käka lunch med Vianor !  

Så nu har Moa duschat klart så ska ja duscha lite snabbt bara tror jag   

Och sen så kommer Älsklingen hit, så ska jag Moa och Pontus umgås lite !

Sen vet jag nog inte vad som kommer hända?

Ska köra hem Moa lite senare när vet jag inte   

Men har inget mera att skriva om förutom att jag mår bra och är glad !
& en sak till Puss å Kram ! <3



Av Amanda Löfgren - 5 januari 2011 00:39

Cha Cha bloggen, det var 7 dagar sedan jag skrev i här...  

Men det har inte hänt så värst mycket,  men från fredag den 31 dec till den 5 Jan så har Moa sovit här !  Vi har as kul tillsammans ! :D

Men det finns inget mera att skriva om !


Kram och Puss på er alla !   

Ni får sova så jävla gött ! !

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards