thisisiit

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Amanda Löfgren - 30 oktober 2011 18:30

Hej , min dag har då varit helt okej. Hade tvätt tid så hjälpa pappa mellan 2-5  så va då så grymt snäll så ja hjälpa honom. Så va de klart sen så gjorde ja typ inte så speciellt mycket tog ett varmt bad och smsade med Therese! <3

Aja, men så satt ja vid datorn och snackade med folk, så helt plötsligt vid 23:00 så ringde lilla Mattias mig. Full som fan, menmen.. de va kul att snacka med dig. Så ville han att jag skulle möta han och hans kompis i stan. Men dom kom upp till k-berg ist. Så möte ja dom vid korsningen in till k-berg, Lilla mattias kunde inte gå så fick hålla handen med honom, och leda honom till en bänk så han kunde sitta ner. Så skulle ja sitta i hans knä för de va blött :D

så snackade vi och ja fick massor med gooa skratt, för ingen av dom kunde snacka eller tänka :D HAHAHA!!
Så söta båda två. Menmen hade en trevlig dag och fick massor med kramar och 2 pussar   

av denna fulla saken:

 


/ kram & Puss godnatt på er alla läsare! <3

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards