thisisiit

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Amanda Löfgren - 11 september 2011 13:18

Godmorgon, allesammans!  

Ska berätta om min cp dröm jag hade i natt, eller har haft den flera nätter. Fast varje gång så är de olika namn! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Men de började typ med att jag var i skolan, och så började jag snacka med en kille. Han hette Bryson, och va sjukt snygg! (Nytt namn)

Och en dag så försvann han bara från skolan,  och jag letade och letade.
Sen så gick jag vilse, och så såg jag en tjej jag kände igen från skolan eller något. Hon hette Lisa ( nytt namn ) och jag frågade henne efter vägen tillbaka till skolan igen, och jag gick med henne. Och så kom vi till en park/skog, och Lisa började springa ifrån mig eller något?! Och jag hann inte med, så stannade 4 killar mig eller dom va la lite äldre. Och dom sa vad dom hette,  Adam, Victor, Daniel & Jacob.
(nya namn). Och jag försökte få bort dom eller gå bort från dom för ville verkligen hitta Bryson. Och en tog i mig, (victor) Och jag skrek släpp, och jag spraang!!
Men han hann kapp mig, och slängde ner mig på marken, och så började min mobil ringa!?! Och jag skrek : MIN MOBIL RINGER, VÄNTA !!!!
och så svarade jag, och...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Och sen så vaknade jag, och fick inte drömma klart den.
Men har drömt den flera gånger, och de blir olika namn varje gång!

 

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards