thisisiit

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Amanda Löfgren - 16 september 2011 11:06

Godmorgon!   

Hur har min vecka sett ut?
Jo, jag har sovit hos Emil & Mariah & Elias & Diesel nästan hela veckan. Det va kul,  spelade mest sims 3 men vi hade våra stunder. :) Jag Emil & Elias åkte till Knalle och kolla runt, och fota lite. Och fick såååå fina bilder på Elias, och så hade Emil fel visning eller nån inställning på kameran. Så kunde inte se bilderna :( Så fick radera dom!!
Och första gången ja sov där när nu dom har katten där, så höll jag på att bli dödad typ!!! Lovar :o
Jag skulle sova i storrummet, på en säg där. Och han hade damp, asså stora problem... Så fick stänga in han så han fick vara i hallen/köket. Han hade iaf maten och sin kattlåda. och så har ja vaknat tidigt varje dag, först runt 7 eller nåt. För lilla Elias skrek, och sen somna ja om typ till halv 10 varje gång!  

 Men de har iaf vart en bra vecka, så nu är de helg. Vad ska man göra då?

Idag ska jag då träffa Victor en stund, de är nog de jag ska göra idag.
Inget bestämt iaf :)
Kyss & Smek, Finger lek! <3

Ha en bra dag iaf <3


/Kram

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards