thisisiit

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Måndag...

Av Amanda Löfgren - 19 september 2011 11:15

Hej bloggen!  

Idag så har de då hänt ganska mycket, om man säger så. Jag vakna vid 10-11 tiden kanske? Och sen så satte jag mig vid pappa dator, och kolla runt påå Bilddagboken, Facebook + musik på Youtube.  Sen så började ja smått städa i mitt rum, bland alla kläder och skit!! För hade tvätt tid mellan 14:00 - 17:00 :) Eller hjälpte såklart pappa, så snäll är jag! :)

Men så började vi tvätta, och de va inte LITE heller :o Menmen... 

Och sen så kom Emil & Elias förbi, så åkte vi 3 till Maxi. För att handla + Emil fick en peng för godis/dricka :) Och jag skulle handla till pappa, de vi skulle äta då. De blev Hönebröd med tacoköttfär på :) De vaaa så gött :) Och jag fick köpa något oxå, dricka och choklad blev de!! 

Sen när jag kom hem så började jag gräjja med mina kläder, och la ALLT i sängen. Så hela min säng va fullt med kläder, as nice! Jag byta lite och gjorde om massor :) Hängde mina tjock tröjor i stora garderoben och mina mjukis byxor och sov kläderna :)

Sen så fixa jag resten i min garderob i mitt rum. La Linnen i två högar Svarta/vita för sig och färgade för sig. Likadant med tröjorna :)

Sen så va jag la klar och åt mellan de m.m


Sen så drog  jag till Brorsan/Emil en stund, fick träffa Mariah och Niklas oxå! :) trevligt trevligt.. Sen så drog jag med Mariah ut på balkongen och vi snackade lite. Vi ska till stan den 27 och gå runt, kolla kläder m.m :) Ha allmänt rooligt!!!
Aja, men så Emil och Niklas spelar och ja spela sims 3. Mariah, satt vid sin mobil. Men så ringde min älskade Martin, snacka lite med honom och skit. AS KUL!! <3 


Men har haft en bra dag/kväll/natt :) 
Ska dra mig hem strax, och kanske ta mig ett bad innan jag går och lägger mig i sängen och dejtar kudden min! <3

 


/kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Löfgren - 23 april 2012 14:38

Hejsan, blogg läsare. Förlåt att jag inte har uppdaterat mig här. Har en anledning för varför oxå. Jag har börjat testa nattstad.se och så. Ska testa den sidan ett tag, men ska försöka uppdatera mig här oxå. http://www.nattstad.se/mittlivochmin...

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 15:53


Dag 20 - En bild på favorithunden.    

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 11:30

Godmorgon, blogg läsare.   Då ska man till gina igen då... haha Fast idag ska jag dit med pappa, och vill ha han åsikt. Får la se om det blir gina i stan eller knalle, beror på vad pappa vill. Sen blir det la att handla/köpa godis, och så....

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 23:15

Hej, mina blogg läsare. :)   Som sagt, så var jag ju i stallet. Fotade Rebecka när hon skulle rida, och och red Loke idag. Fast hon hade då lärling i början, och hjälpa till med barnen. När Rebecka skulle fixa till Loke för att gå ut o rida...

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 13:30

Dag 18 - Några bilder på mig när jag var liten                    ...

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards