thisisiit

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Amanda Löfgren - 4 december 2011 23:26

Hallå allesammans! :)


Idag, så vaknade man ganska sent vid 14:00 tiden :o

menmen, så kom Emil hit med Johanna.

Så han frågade om jag ville joina till knalle med dom.

Så jag gick upp, duschade håret och fixade de lite.

Sen gick jag bort till Emil, sen gick vi till mig igen.
För vi skulle lämna dammsugaren till pappa.


Så gick vi till bussen, så började hagla. :(
Menmen, cp väder.

SÅ kom vi tillslut till Knalle,

och Johanna skulle in på H.M :)
Vi kollade runt och snackade.

Sen va vi tvungen att åka hem,

för Emil skulle ha Elias vid halv sex.

Vi missade bussen hem så vi gick hem,

vi kom hem precis halv sex.

Så kom Mariah med Elias vid tjugo i sex typ.

Sen lekte man lite med världens sötaste Elias! :))


Sen kom pappa och hälsade på oss oxå kul.

Så skulle vi äta. Vi åt potatis, senap sås & kokt falukorv.

Sen va min älskade mor sjukt snäll och färgade mitt hår.
Så är mörkare nu, typ mörk brunt med rött i.

LOVE IT!!

Men nu ska jag bara slappa jävel och kanske kolla film snart.

Men vet inte vilken än, men de kommer la lösa sig sen.


/ha de bäst. puss&kram på er alla!

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards