thisisiit

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Amanda Löfgren - 25 december 2011 22:15

Hellu där! x)

Här kommer bilder från idag.
En dag med Rebecka  

1. Borås Ridhus, i stallet. Becka klappar en häst x)

   

2. Första bilden är Kasper, Andra är Partou, Tredje är Jolly Bob.

Blev inte nån bra bild på Jolly Bob, men fick ta från deras hemsida :))

     

Det va från idag.

-


Ska visa lite bilder från julafton oxå :)))


1.Våran julgran :))

 

2. JULKLAPPAR! :)

Och jag fick va jultanten :))

        

3. Snö flinga och röda jul kulor :)

Super nöjd iaf :))

   

4. Min älskling, Diesle! :))
Kommer sakna dig som fan :''''(

   

5. Bästa julklappen :)
Min systemkamera en Sony a100 :)

 

/ det va en bra jul, men hade ingen jul känsla alls :o

fanns ingen snö eller nåt.


" Många säger att jul tomten han finns inte. Man ska inte lura små barn att han finns.

Haha, man får tro vad man vill. Han kanske finns de vet ju ingen. :))

Det är underbar att bara kunna umgås med sin familj, en sådan här årstid.

oavsett hur stor eller liten familjen är. Alla är värda att ha en underbar och go jul.

Snart är de ett nytt år, året har gått sjukt snabbt.

Så har de hänt massor, i både mitt liv och andra runt mig. Som kan va ganska svårt och tråkigt.

Man kan blivit dumpad, slagen, bråkad med nån i familjen.
Jag måste säga, saknar sommaren sjukt mycket, men på julen.
Då kommer nästan hela familjen tillsammans och umgås.

Det är mysigt och bara bäääst :))
Jag älskar min familj, men den är inte den perfekta.
Men älskar den ändå! :)
Och såklart, älskar mina bloggbesökare. "


 

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards