thisisiit

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Amanda Löfgren - 7 december 2011 21:00

Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat på minnst fyra dagar.

Men har inte haft något att blogga om. :((

Men jag försöker iaf så gott jag bara kan.

Men jag har haft en helt finfin dag, jag och mamma åkte till stan.

För att träffa Kicki, vi gick runt i stan och kollade runt.

Hittade lite kläder ja ville ha t.ex :))

Sen så fikade vi, kommer inte ihåg vad det heter där vi fikade men... :))
Det vad gött, jag tog en cola i burk och ett choklad hjärtan med nöter och nåt med i.
Mamma & Kicki tog kaffe med lussekatt.

Vi hade en go stund i stan iaf. :))
Så gick jag och mamma till Åhlens, hon kollade runt bland jul sakerna.
Jag kollade efter wax till mitt hår, men de jag ville ha fanns inte där.
Så gick vi till city i stan, där fanns de :))))
Blev glad, så fick ja ett läpsyl oxå.
OCH DE VA ROSA/VITT!!!!! :)))

mamma handlade lite oxå, mat m.m

Så tog vi 7an, den går ju utanför City och sen in till stan.
Så vi hoppade på den, och åkte hem.

Vi skulle äta det blev makaroner & burk köttfärssås!

Sen blev de la lite lek med Elias, och gick hem.
SPELADE SIMS!! :)))

Sen hände de la inte så  mycket.

hade iaf en bra dra, hoppas ni hade det med :))
Berätta gärna om eran dag :))

-

Emma Lindgren! <3


 

Har la inte känt denna tösen så länge, men hon är sjukt trevlig ska ni veta. :))
Saker om henne :

  1. Hon gillar hästar och rider på 4h.
  2. Snäll go söt tjej som jag hoppas får lära känna mera.
  3. Yngre än mig.

Love you, girl! :)))



/kram & godnatt på er alla sötnosar ^^

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards