thisisiit

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Jag vill bara säga...

Av Amanda Löfgren - 9 mars 2012 16:37

att det är ganska tråkigt ute, vädret är skit kasst och jag har nackspärr...

Foten cpar oxå, kan inte gå i andra skor än ett par convers ganska jobbigt att gå i sådana skor nu.
Speciellt nu när det är massor med snö/slask ute.


Jag o Tina va på vårdcentralen idag, hon skulle kolla sina mandlar.
Så bestämde dom att hon skulle testa astma medicin och så se om det bli bättre.
Och jag hade såååååå jävla ont i min fot idag kan jag lova dig.
Trodde att foten går av snart, för min operation!
Men överlevde iaf yeeey! :)))


Men så hoppas massor nu att jag ska åkta till göteborg i morgon och hälsa på Helene o hennes hästar.
Ska troligen bli medryttare på hennes "adenner" så ska prov rida hästen och så i morgon.
Kommer säkert frysa i hjäl!!!!  men det kommer nog bli as kul oxå..

entligen får umgås med hästar, som jag är ett stort intresse av.
Har alltid velat rida och gräjja med hästar. Men har ju inte kunnat det pågrund av min allergi emot damm.

Så får se hur det ser ut, kanske kommer bilder om jag får fota och så.
Kommer säkert inte förstå nåt, har aldrig sadlat eller tränsa...
Så kommer se ut som ett "?" hahahahahahah x)


Nu sitter jag på Tina's balkong hon städar sitt rum, så satte mig där ute för att jag inte skulle få astma atack...
Så sen vet jag inte mera vad som händer, blir la att åka ner till Ica Maxi och köpa lite "gott gott".
Sen så kanske de blir att slappa framför tv:n och kolla på Big Brother!! :)))
Är sååååå damn taggad för i morgon asså, plz håll tummar nu! <3


Hoppas att nu hade en bra kall dag som jag och har en fortsätt mys go fredag + helg! :)

Kram o puss på er! <3

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Löfgren - 23 april 2012 14:38

Hejsan, blogg läsare. Förlåt att jag inte har uppdaterat mig här. Har en anledning för varför oxå. Jag har börjat testa nattstad.se och så. Ska testa den sidan ett tag, men ska försöka uppdatera mig här oxå. http://www.nattstad.se/mittlivochmin...

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 15:53


Dag 20 - En bild på favorithunden.    

Av Amanda Löfgren - 20 april 2012 11:30

Godmorgon, blogg läsare.   Då ska man till gina igen då... haha Fast idag ska jag dit med pappa, och vill ha han åsikt. Får la se om det blir gina i stan eller knalle, beror på vad pappa vill. Sen blir det la att handla/köpa godis, och så....

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 23:15

Hej, mina blogg läsare. :)   Som sagt, så var jag ju i stallet. Fotade Rebecka när hon skulle rida, och och red Loke idag. Fast hon hade då lärling i början, och hjälpa till med barnen. När Rebecka skulle fixa till Loke för att gå ut o rida...

Av Amanda Löfgren - 18 april 2012 13:30

Dag 18 - Några bilder på mig när jag var liten                    ...

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards