thisisiit

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Amanda Löfgren - 2 april 2012 23:30

Hej, blogg läsare. :)


Idag så träffade jag Rebecka vi va ute och fotade.

Vi åkte till 4h och umgicks, plus fota då.

Så fick se dom två "nya" skillingarna sååå söta. :)

Vi fotade två tjejer som red/hoppade.

Men jag sög som varligt att fota när någon hoppar t.ex

Blev inge bra och besviken.

Hur svårt kan det va att få BRA hopp bilder!!!

men aja, lägger ut dom bästa av dom iaf.

Fotade lite hemma innan jag åkte till 4h oxå.


         

Knäppa bilder :)

   

Killingarna leker :)

Min prins Olle. :)

     

tror att dom är killingar eller tonåringar iaf. :)

Stångas och busar, mycket energi i dom små.

   

Den ko-färgade killingen luktade på Rebecka. :)

 

Denna är lite mindre. :)

     

Rebeckas nya kompis. :)

 

"hallå"

 

Lilla-killingen vilar lite. :)

 

"Kom igen då, vem är starkast"

 

Här sitter Rebecka och jag bakom kameran o väntar. :)

 

Är mycket nöjd med bilden. :)
Tog kort rakt in i solen, så fick jag med några fåglar.

   

Här är en tjej med Csenge.

(namnet har jag glömt)

 

Här är andra tjejen på Starshine.

(namnet har jag glömt)

 

Snyggt Rebecka. :)

 

Mycket fin bild. :)

   

"hopp hopp"

     

"hopp hopp igen"

 

Mycket nöjd med bilden. :)

Detta va då sista bilden för idag.


Hoppas ni hade en bra kall dag.

Puss o kram.

Av Amanda Löfgren - 2 april 2012 15:51

Jimmy Österling åkte ut från BB :(

 

Av Amanda Löfgren - 2 april 2012 15:04

Dag 2 - Fail bild.


Min bror fotade mig.. :)   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards