thisisiit

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Amanda Löfgren - 4 april 2012 23:30

Dag 4 - 10 saker du inte visste om mig

  1.  Jag gillar Carlsberg.
  2.  Jag är helt galen i rocka billy stilen.
  3.  Jag gillar bil - häst - sims spel.
  4.  Mina föräldrar är skilda.
  5.  Jag hatar skräck filmer.
  6.  Gillar inte sport, utan ridning o kolla på innebandy.
  7.  Jag äter knappt inget gött.
  8.  Jag är ett stort Glee fan.
  9.  Älskar Disney filmerna.
  10.  Har drömmen att bli djur fotograf eller ryttare.
Av Amanda Löfgren - 4 april 2012 12:27

Hej, blogg läsare. :)


Då ska man försöka få tag i Lotta på tullen.

Men hon va tillbaka 12:45 typ.

Men tror att jag hinner med bussen.


Jag ska dra mig snart ner till stan, för att möta Tina.

Det blir la att gå runt och kolla lite typ.

För har inga pengar så ganska tråkigt :(

Kommer inte ha med mig kameran, den är tunga.

Så blir inga bilder idag, sorry..


Då är det bara 10 dagar kvar då..

Kanske dax att planera och tänka lite.

Vad tycker ni man ska göra när man fyller 18 ?

Isf ge mig tips och så vore nice. :)


Puss o Kram. :)

Av Amanda Löfgren - 4 april 2012 11:56



 " Men skyll inte på mig när du tuggar damm
du valde det själv här har du din skam
Sitt kvar om du kan, ja kanske du har tur
men om det skulle hända nåt med dig, skyll inte på mig!
det var ju du själv som grävde din grav
men om du skulle skada dig, skyll inte på mig
nej skyll inte på mig "

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards