thisisiit

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Amanda Löfgren - 3 april 2012 23:16

Jag älskar min pappa bara så ni vet..

Fick nya skor idag, skit nöjd.


     

Av Amanda Löfgren - 3 april 2012 16:19

Hej, blogg läsare igen. :)
Då har man gjort sig snart klar och ska gå ner till pappas jobb.

Vi ska åka till skopunkten och kolla på dom skorna jag vill ha.

Kanske blir glad chey idag, att få köpa dom.

Sen så blir det handla lite smått, det som behövs.

Kommer bilder sen på skorna :)


Ha en bra fortsatt dag.

Puss o Kram!

Av Amanda Löfgren - 3 april 2012 15:39

Dag 3 - En bild på favorithästen


1. Pelle.

  

 

2. Smilla o Loke

  

 


Alla tre är fjordingar.


Pelle,

finns inte mera men han va den första hästen jag gräjjade med.

Jag proa på 4h gården så fick jag ju pyssla  med hästarna.

Då dirket blev Pelle min favorit, lugn och helt underbar.

Du finns alltid i mitt hjärta. <3


Smilla,

finns kvar har inte gräjjat med henne.

Men klappat o myst lite, hon är en mycket fin dam.


Loke,

han är halv ny i stallet.

Han är ganska kraftig i formen, men en riktig prins.
Han är min favorit av dessa tre, mega go.



Fotograf : Jag själv.

Av Amanda Löfgren - 3 april 2012 09:52

Hej, blogg läsare. :)


Jag vaknade mellan 8:00 - 9:00 tiden, för jag skulle upp då.
Men jag vaknade med migrän och illamående.
Så jag har ingen ork att gå ner till UMO idag.

Men har försökt att ringa till dom, men det går inte.

Så får la testa längre fram då...

Så det blir nog en slapp dag idag, ska fylla på mitt busskort.

ÄTLIGEN HAR JAG ETT BUSSKORT!!! :))

Mega glad för ett litet busskort, normal?

Så kan jag åka buss slippa åka på vänner m.m

Ganska tråkigt väder ute just nu, det är runt 0-2 grader ute.

Men solen lyser iaf, tror inte det är nån värme i den.

Som typ igår, det va ganska soligt men kallt..


Jag ska blogga om igår, när jag va med Becka på 4h gården.

Fotade två tjejer som red igår, sorry kommer inte ihåg namnen. :)
Men det kommer sen typ.


Ha en bra dag, och hoppas att det blir lite varmare senare iaf.

Puss o kram på er.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards