thisisiit

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Amanda Löfgren - 12 april 2012 22:43

Hej, mina blogg läsare.

Jag vaknade runt 9:30 tiden, Tina låg och sov forfarande.

Men jag somnade om till 10:20, och startade tv:n.

Så blev att slappa tills Tina vaknade.

Man gjorde sig i ordning för att man skulle dra till Tina.

Och käka, men allt blev drama....

Men as god mat iaf :)))


Sen efter maten så gick Jag, Tina o Cajsa en promenad.

Vi gick ner till pappas jobb, och träffade alla go pöjkar.

Fick träffa den nya "bossen" Hahah.

Cajsa va livrädd för alla som försöke hälsa på henne.

Men Danne gick bra att hälsa på, lite iaf.


Så va vi tvugna att gå hem för vi skulle åka till Coop.

För Tina ville ta hål i örat längt upp igen.

Men när vi väl kom dit, gissa vad som hände? x)

Hon hade glömt sitt kontokort, så det va bara att åka hem igen.

Senare emot kvällen så blev det att laga mat.

Det blev ett nytt recept, som jag inte testat innan.

Paprika fyllda av taco kötfärs. :)

Det va fasktiskt ganska gött, men va inte mätt på de.

Så jag och Tina drog ner till pizzerian och köpte mat där.

Och sen fan va mätt jag blev, men gött.


Men nu sitter man här vid datorn och kollar tv.

Men ska sova snart, hoppas ni haft en bra dag.

Det va ju bättre väder idag iaf, sol o inget regn!!


GODNATT FOLKET!

Sov gött o puss på er.

Av Amanda Löfgren - 12 april 2012 22:30

Dag 12 - Favorit skor.


Jag älskar fan converse!!!!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards