thisisiit

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Amanda Löfgren - 7 april 2012 23:30

Godkväll, blogg läsare. :)


Har precis kommit hem från Kicki o Peder Moberg.

Mamma frågade om jag ville hänga med dig, såklart vrf inte?


Så det var :

Jag, Mamma, Kicki, Peder, Ann, Lasse o Peders mamma.

Så det blev påsk mat, när vi kom dit.

Det fanns massor med olika sakt mat framme.

från ägg till köttbullar o korv till lax  :)

men åt inte så mycket av det...

Så satt vi och snackade, till lekarna kom fram.

jag va inte med, gilla inte sådan lekar.

Men första leken va att man skulle skala ett äpple,

och se vem som fick längst skal :)

Det va mamma vs peder.

Såklart, peder vann den tävlingen.

Sen blev de glasstårta och kaffe. :)

Sen under slutet av dagen så kollade vi på tv och hade det gött.

Här kommer lite bilder från dagen..


                   

Av Amanda Löfgren - 7 april 2012 11:00

Dag 7 - En bild jag blev nöjd med.


 

Av Amanda Löfgren - 7 april 2012 09:00

Godmorgon, blogg läsare! :)


Jag vaknade 9:00 idag, för jag skulle i väg vid tolv.

Så bättre att gå upp tidigt än för sent. :)

Vaknade till att det va halv mycket snö ute...

Detta är inte okej, snöa i april?!?

men men hoppas att det goa vädret kommer snart.


Då ska man snart göra sig helt klar, och gå till mamma. :)
Sen blir det att dra sig vidare till underbara Kicki.

Och fira påsken med dom, säkert några till oxå.

Ska  käka god mat och senare på kvällen grilla.

  

Här kommer lite bilder från i morse. :)


   

BLÄ SNÖ!!

 

En hund har gått utanför oss. :)

   

Nästan helt ny vaken där :)

Håret står åt alla hål, haha.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards