thisisiit

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Amanda Löfgren - 8 april 2012 19:15

Dag 8Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år.


Ja du, hur vill jag att mitt liv ska se ut om ca 20 år?

Själv klart har man stora o små drömar, men alla slår inte in.


Jag vill att mitt liv ska se ut så här :

Jag börjar skolan, och skaffar jobb.

Gör allt jag kan för att klara skolan och ha ett riktigt jobb.

Sen flytta hemmifrån när jag har pengar och sådant.

Forstätta jobba, kanske nåt med djur.

Köpa hund, självklart.

Sen när man fått i hop allt med skolan o jobb.
Så vill man öppna eget hund center.

Och när det går bra att öppna eget hund center,

så blir det kanske att flytta till hus.

Helst på landet och ha det gött.

Sen skaffa körkort, och köpa en bil.

Blir la en enkel bil i början och sen kan man gå uppåt.

Såklart, en Mustang - 67 eller Dodge.

Bo på en bondgård eller i ett hus.


Det vore min dröm, önskar att de va så om 20 år.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv och foto blogg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

vad är mitt favorit intresse?
 Datorn
 Sjunga
 Vänner
 Stan
 Fota
 Laga mat
 tv:n
 Bara vara

Länkar

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

blogg vänner

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards